טוטו Match

טוטו מאצ’ (match) הינה תוכנית מיוחדת של משחקי טוטו, בה יש 3 אופציות להימורים. מדי שבוע מתפרסמת רשימה של משחקי כדורגל נבחרים מכל העולם והמשתתף יכול לבחור על מה הוא מהמר מבין האפשרויות הבאות:

  1. הימור על התוצאה המדוייקת של המשחק – משתתף מהמר על התוצאה המדוייקת בסוף המשחק. בטופס רשומים יחסי הזכייה, ובמידה והיחס לא כתוב יש לסמן את המשבצת “אחר” שאומרת יחס של X80.
  2. הימור כפול על תוצאת המחצית ותוצאת הסיום – המשתתף צריך לסמן 2 משבצות, כאשר במשבצת אחת מי הקבוצה שתוביל במחצית ובמשבצת השנייה מי הקבוצה שתוביל בסיום המשחק. גם כאן יחס הזכייה לכל אפשרות מופיע לצד ההימור.
  3. הימור על השחקן שיבקיע את הגול הראשון – המשתתף מסמן את השחקן שלדעתו יבקיע את הגול הראשון, כאשר ליד כל שחקן מופיע יחס הזכייה. יש אפשרות לסמן “גול עצמי” שהיחס שלו הוא X25.

כל משתתף יכול לסמן בטופס אחד את כל אחד מהאופציות הנ”ל, שניים מהם ואפילו את כל השלושה. כל הימור נוסף מכפיל את הסכום לתשלום, כלומר אם בחרנו לשלוח טופס ב-10 ש”ח והימרנו על כל שלושת האופציות, הסכום לשליחת הטופס יהיה 30 ש”ח. אך יחס ההימור יתבסס על הסכום המקורי שהוא 10 ש”ח.

כמו כל משחקי הטוטו, גם טוטו מאצ’ דורש מהמשתתפים שילוב של מזל עם ידע נרחב בכדורגל, על מנת לנוסת לחזות את התוצאות מראש. יש אפשרות להיעזר בהמלצות השונות המתפרסמות באמצעי התקשורת על ידי מומחים ושחקני כדורגל, על מנת לנסות למלא את הטופס המנצח.

Leave a comment